El akarja hagyni a weboldalunkat anélkül, hogy elolvasta volna a 10 praktikus tippet, hogy hogyan spórolhat a járműflottán?
Adja meg az email címét és mi elküldjük az ebook-ot a későbbi elolvasásra.
Esettanulmány
Segítünk, hogy a Packeta a szállítás és
a kézbesítés bajnoka maradjon
A Packeta átvételi pontok hálózatát üzemelteti az e-shopok vásárlói számára. Több mint 1800 átvételi pontjával kétségtelenül a piac bajnokának számít.
A Packeta többek között külsős sofőröket is alkalmaz. Hogyan lehet őket bevonni a nyomkövető rendszerbe? Ezt hordozható nyomkövetők segítségével oldották meg, amelyeket a szállítmányokkal együtt minden reggel átvesznek a sofőrök. Ennek köszönhetően a diszpécser ellenőrizni tudja őket, valamint a szállítás folyamatát is megfigyelheti.
A küldemények összes mozgásának áttekinthetősége érdekében a Packeta az elosztó központok közötti mozgást is megfigyeli.
Mivel a GPS Dozor rendszere nemcsak logisztikai, hanem flottakezelési célokra is alkalmas, a vállalat a többi céges járművet is nyomon követi. Így nem kell útnyilvántartást vezetni, üzemanyag-fogyasztást ellenőrizni, illetve a szervizesemények és műszaki vizsgák dátumait felügyelni.
200 jármű a GPS Dozor rendszerben
1 millió megfigyelt kilométer havonta
1800 fióktelep importálva a rendszerbe
Tetszik a megoldás, amellyel segítettünk a Zásilkovně?
Örömmel segítünk Önnek is.
„A GPS Dozor lokátorai által szolgáltatott adatokra mindig számíthatunk. A járműkövető alkalmazás egyszerűen használható és tökéletes az információkkal való gyors munkavégzéshez, amit különösen a diszpécserszolgálatunk munkatársai értékelnek. A GPS Dozor rendszerének köszönhetően mindent megtudhatunk a szállítás folyamatáról.“
Dalimil Zvonek,
A Packeta logisztikai szakembere
A megfelelő időben a megfelelő helyen. Minden kiszállító sofőrnek képesnek kell lennie erre. De mi van akkor, ha tizennyolcezer ilyen átvételi pont van, és havonta egy millió kilométert vezetnek a sofőrök? A Packeta dolgozói az összes kézbesítési pontot, az összes szállítmány útvonalát és az aktuális tartózkodási helyüket is egy online térképen láthatják. Ha bármilyen probléma adódna, minden szükséges információval rendelkeznek a helyzet gyors megoldásához.
A járműkövető rendszer minden olyan információt biztosít, amelyre a kézbesítő cégnek szüksége van a hatékony működéséhez. Pontos és részletes adatokkal rendelkeznek minden egyes szállításról: időpontok, kilométerek és pontos útvonal. A logisztika folyamatos javítása mellett, a járművezetők bérének alapjául vagy az elvégzett munka ellenőrzésére is szolgál.
A küldeményeket valós időben nyomon követik, és a felmerülő problémákat azonnal kezelik. Minden kiszállításnak van egy megadott útvonala, amelyet folyamatosan nyomon követnek.
Ha probléma merül fel, például váratlan forgalmi dugó vagy baleset formájában, alternatív útvonalat vagy közlekedési módot kell keresni. Késés esetén a küldemények címzettjei tájékoztatást kapnak arról, hogy a küldemény később vagy másnap fog-e megérkezni.
A rendszerben megtalálható az összes szállítási adat és az összes átvételi pont, ami ideális az útvonalak folyamatos optimalizálására.
Tetszik a megoldás, amellyel segítettünk a Zásilkovně?
Örömmel segítünk Önnek is.
Adja meg az elérhetőségét, és mi keresni fogjuk.